Thursday, February 13, 2014

الوجيز في تلخيص شعب التهيس - مصر سابقاً


انا اكتر ناس بشفق عليهم و بمقتهم في نفس الوقت , هم : 

* الي يقلك اصلا روسيا هي الي بتجري ورانا علشان نعمل معاها علاقات و احنا الي بنتأمر و بنتشرط عليهم 
* المخابرات المصرية 2 اقوى مخابرات بعد ال CIA 
* الجيش المصري عندة سلاح انت متعرفش عنه حاجة ممكن يوصل لامريكاااا يا جدع 
* الطيار المصري افضل طيار في العالم 
* الطفل المصري اذكي طفل في العالم 
* شعب متدين بطبعة ( الا لو يقصدو قشور التدين الظاهري ) 
* الرجل المصري اكتر راجل دكر في العالم في اوضة النوم وبراها
* الست المصرية اجدع انثى في العالم و بتصبر و بتستحمل 
* مصر عندها سلاح نووي بس انت متعرفش مكانه فين 
* الاخوان دول اصلا ماسونين 
* مصر مفيهاش فتنه طائفية 
* احنا شعب مبيهموش و لا يخشي في الحق لومة لائم ( و هو 7000 سنة ماشي جوه الحيط ) 

انا مش قصدي اتريق على الشعب المصري الي هو انا منه برضوو لكن انا لازم اشوف الحاجات على طبيعتها ,, اول خطوة علشان اطلع لقدام اني ااعترف بالاخطاء الي عندي علشان اصلحها لكن طول منا بنكر وجودها اصلا هفضل متخلف و هيطلعلي ديل في المستقبل !! و بيتهيئلي كتير بدئو يخشو في مرحلة الديل و القرون دي حاليا و اهم مالين الفضائيات


1 comment:

james swam said...

هل تحتاج إلى قرض!!! مرحبا، اسمي جيمس بجعة أنا المقرض الخاص الذي
منح القروض للأفراد والشركات الخاصة. هل تحولت
أسفل من قبل الكثير من البنوك؟ هل تحتاج إلى تمويل لإنشاء عملك؟ فعل
تحتاج إلى تمويل لتوسيع عملك؟ أو هل تحتاج إلى
قرض شخصي؟ قرضي تتراوح بين الشخصية إلى قرض الأعمال وعيد الميلاد
قرض. سعر الفائدة بلدي بأسعار معقولة جدا وعملية القروض لدينا سريع جدا
كذلك. أنا على استعداد لجعل كل ما تبذلونه من المشاكل المالية شيئا
الماضي. إذا كنت حقا على استعداد للحصول على المشاكل المالية الخاصة بك
حلها، ثم البحث عن مزيد من التقدم بطلب للحصول على قرض اليوم سعر الفائدة لدينا
هو 2٪. إذا كنت مهتما ملء نموذج البيانات بحيث أستطيع أن أعطيك
الأحكام والشروط. شكل بيانات بورورز

مرحبا
     تلقيت البريد الإلكتروني الخاص بك وتريد أن تعرف
أن أستطيع مساعدتك
هذا المبلغ الذي تحتاجه
القرض، وفقا ل
فقط الشعب الصادق.
وهذا هو أنني يمكن أن تقدم هذا
قرض. أدناه هو نموذج القرض لملءه والعودة إلينا

1) اسمك .........................................

2) بلدكم ...................................

3) مهنتك .............................

4) حالتك الزواجية ......................

5) رقم الهاتف ..................................

6) الدخل الشهري ..............................

7) العنوان ...........................................

8) الغرض ...... ......................................

9) طلب القرض ...................................

10) هاتف .................. ......................
11) مدة القرض ....... ..........................

12) تقدم بطلب للحصول على قرض قبل .................................

عنوان البريد الإلكتروني الخاص بي هو أدناه: أنا أتطلع إلى التعامل معكم.
==================== شكرا، مراسلتنا ؛؛ creditfinanceonlinefirm@gmail.com. أو
أرسلنا على +1 (405) -353-1169 ...